Strefa Pacjenta | Wnioski i Skargi


W sprawie skarg i wniosków Dyrektor Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Lublinie przyjmuje w każdą środę w godz. 13.00- 14.00. Skargi i wnioski można zgłaszać również:
w Wojewódzkim Pogotowiu Ratunkowym SP ZOZ w Lublinie:

  • telefonicznie: Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa, tel. (81) 533 77 90 - Sekretariat od poniedziałku do czwartku w godz. 7.00 - 15.00, piątek w godz. 7.00 - 12.55
  • pisemnie na adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe SP ZOZ w Lublinie, 20-043 Lublin, ul. Spadochroniarzy 8,
w Lubelskim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia:

  • osobiście, ul. Koryznowej 2d - Sekcja Skarg i Wniosków Wydziału Spraw Świadczeniobiorców, (pok. 27) od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-16.00:
  • pisemnie, na adres: Lubelski Oddział Wojewódzki NFZ, 20-124 Lublin, ul. Szkolna 16,
  • telefonicznie - zapytania w sprawie skarg i wniosków, pod nr tel. 81 53-10-650.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa:

  • telefonicznie: bezpłatna infolinia Rzecznika 800 190 590, od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-21.00 z tel. komórkowych: (22) 833 08 85, (22) 635 59 96
  • osobiście: przyjęcia interesantów w Biurze: poniedziałek-piątek w godzinach od 9.00-15.00 e-mail: sekretariat@bpp.gov.pl