mapa strony   |   kontakt   |

Instrukcje załatwiania spraw

Wersja archiwalna zmieniona dnia 02.03.2016
Sposoby załatwiania spraw w Wojewódzkim Pogotowiu Ratunkowym SP ZOZ w Lublinie

Sposób i miejsce składania dokumentów:
  • osobiście:
    Kancelaria, ul. Spadochroniarzy 8, Lublin (II piętro), tel. (81) 533-77-90, faks (81) 533-78-00, godziny przyjęć interesantów:
    poniedziałek - czwartek 7.00-15.00, piątek 7.00-12.30
  • za pośrednictwem poczty:
    Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
    ul.  Spadochroniarzy 8, 20-043 Lublin
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej:
    pocztą elektroniczną na adres – sekretariat@pogotowie.lublin.pl



W sprawie skarg i wniosków Dyrektor Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Lublinie przyjmuje po uprzednim uzgodnieniu w środę w godz. 13.00- 14.00.
Skargi, wnioski i petycje można zgłaszać również w Wojewódzkim Pogotowiu Ratunkowym SP ZOZ w Lublinie:
  • telefonicznie: Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa, tel. (81) 533 77 90 – Kancelaria od poniedziałku do czwartku w godz. 7.00 - 15.00, piątek w godz. 7.00 – 12.30,
  • pisemnie na adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe SP ZOZ w Lublinie, 20-043 Lublin, ul. Spadochroniarzy 8.
Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Podpisał: Anna Majewska
Dokument z dnia: 03.02.2016
Dokument oglądany razy: 1 927
Opublikował: Wojciech Dziurdzia
Publikacja dnia: 02.03.2016
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl